ΛΟΥΤΡΑΚΙ: «Καταγγέλλουν» τον Π.Τατούλη για …θράσος και ψέματα για τον προαστιακό!!!

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: «Στολίζουν» τον Π. Τατούλη για τον προαστιακό -Μήπως πήγαινε γυρεύοντας;

-«Όπως αντιλαμβάνεσθε περιφερειάρχα Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, τα «τατουλογραφήματα» δεν παραπλανούν την κοινωνία του Λουτρακίου», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση από τον Δ. Καραπατά…

Δεν γράψαμε τυχαία την χθεσινή ανάρτηση με τίτλο: «…Μήπως το παράκανε ο Τατούλης με την αναφορά του στο θέμα του προαστιακού στο Λουτράκι;» (δείτε εδώ την ανάρτηση).

Από τον Δ. Καραπατά της «Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου» αναφέρεται μεταξύ άλλων σε δελτίο τύπου:

«Ο ασθμαίνων στο κατόπι της πολιτικής ειλικρίνειας αδυνατώντας να πείσει περί του αγαθού των προθέσεών του περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, εξέδωσε -την περίοδο με τα «μπάνια του λαού»- για να ωραιοποιήσει προς όφελός του αφενός, αποσείοντας τις εγκληματικές ευθύνες του αφετέρου, δελτίο Τύπου που βρίθει ψεμάτων και με το οποίο σκοπεί να κρύψει από τους πολίτες, πως είναι ο μοναδικός υπεύθυνος που σταμάτησε το μεγαλύτερο -σήμερα- αναπτυξιακό έργο για την λουτρόπολη, που δεν είναι άλλο από την διασύνδεση του Λουτρακίου με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων της ΠΑΘΕ.

Με την τελευταία προ τριών εβδομάδων ανακοίνωσή του, ο Πέτρος Τατούλης έχει την αίσθηση ότι καθαγιάζεται και η κοινωνία ξεχνά. Νομίζει ότι «έκανε πάσα» το έργο στην κεντρική διοίκηση και ειδικότερα στο αρμόδιο υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών – Δικτύων, έτσι ώστε στην ουσία να μην δυσαρεστηθούν τα οικονομικά συμφέροντα στην περιοχή Α-Β Βασιλόπουλος του Ισθμού.

Ακόμα, γι’ αυτή του την επιλογή (την αποστολή επιστολής – αιτήματος προς τον τέως υπουργό Οικονομίας – Υποδομών – Ναυτιλίας – Τουρισμού την 15η Ιουλίου 2015 με την οποία του ζητούσε την κανονικοποίηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Ισθμός – Λουτράκι και ένταξή της στο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών [ΣΠΕΜ] 2014 – 2020), σύρθηκε λόγω των προηγηθεισών ενεργειών από τον περασμένο Μάρτιο της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων για Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου, να φύγει το έργο από την περιφέρεια Πελοποννήσου και να μεταφερθεί στην κεντρική διοίκηση, καθ’ ότι ο Πέτρος Τατούλης αδυνατούσε να ανταποκριθεί τέτοιου είδους απαιτήσεων.

Δυστυχώς, αν και πρώτος πολίτης της περιφέρειας Πελοποννήσου ο Πέτρος Τατούλης δεν φείδεται ψεμάτων, αλλά και θράσους, δεδομένου ότι από την μία προσπαθεί να οικειοποιηθεί τον αγώνα της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων, ενώ από την άλλη ρίχνει λάσπη… με τουρμπίνα, ισχυριζόμενος ότι «σε αντίθεση με όσους ″δήθεν″ ενδιαφέρονται για το έργο, η περιφέρεια Πελοποννήσου προσέγγισε με μεθοδικότητα, υπευθυνότητα και σοβαρότητα τον θέμα του προαστιακού του Λουτρακίου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ωριμάσει μελετητικά το έργο και να δύναται να ενταχθεί στο ΣΠΕΜ, ώστε να αποδοθεί στους πολίτες ολοκληρωμένο προς χρήση». Για να το θάψει Πέτρο Τατούλη;

Το έργο ο Πέτρος Τατούλης το πληροφορήθηκε από την Πρωτοβουλία Πολιτών και Φορέων τον Νοέμβριο του 2011, ενθουσιάσθηκε, δεσμευόμενος ότι θα το δρομολογήσει, έχοντας την ενημέρωση ότι το έργο με όλες τις διαδικασίες μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 18 μήνες και ο ίδιος έκανε λόγο για άνοιξη του 2013. Ενώ επεδείχθη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου ήταν αυτός που εκτροχίαζε το έργο, ενώ προς τους «ιθαγενείς» του Λουτρακίου στην ουσία κουνούσε χάντρες και καθρεπτάκια, με τις καινοφανείς ανακοινώσεις του.

Είναι αναγκαίο, δεδομένου ότι η κοινωνία του Λουτρακίου το γνωρίζει, μήπως και ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου το συνειδητοποιήσει κι επιστρέψει στον ρεαλισμό από την ουτοπία, ότι για την μελετητική ωρίμανση του έργου που κομπορρημονεί ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, η μόνη αλήθεια είναι πως αυτή είναι αποτέλεσμα των μορφοποιημένων τεχνικών προτάσεων που κατέθεσαν οι έγκριτοι πανεπιστημιακοί – συγκοινωνιολόγοι -που συνεργάσθηκαν και συνεργάζονται αφιλοκερδώς με την Πρωτοβουλία Πολιτών και Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου του Λουτρακίου- προς τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Λουτρακίου, αλλά και προς την ΔΙΣΣΑ του ΟΣΕ, που είχαν ως αποτέλεσμα την επίτευξη κοινωνικού και τεχνικού momentum, καθώς και την πρωτοφανή στα ελληνικά χρονικά σύμπτυξη του αρχικού προϋπολογισμού έργου, από τα € 25 εκατ. στα μόλις περίπου € 8 εκατ. tampoula raza. Πραγματικά, αυτό το κόστος, δεν έλκει το ενδιαφέρον των επιτήδειων…

Όσο για την επιστολή – αίτημα (15/7/2015) προς τον τέως υπουργό, αν ο Πέτρος Τατούλης πραγματικά επεδίωκε την ευημερία των πολιτών του Λουτρακίου, δεν θα κωλυσιεργούσε δεκαέξι μήνες (άλλες οι βουλές της κοινωνίας κι άλλες των οικονομικών συμφερόντων), αλλά μόλις παρέλαβε από τον ΟΣΕ ολοκληρωμένο τον φάκελο του έργου μαζί με τα τεύχη δημοπράτησης λίγες ημέρες πριν το τέλος Μαρτίου 2014, θα τα προωθούσε την επομένη προς το αρμόδιο υπουργείο για την άμεση ένταξη του έργου.

Επίσης, αφού ο περιφερειάρχης μας είχε όχι μόνον αγνές προθέσεις, αλλά και αν αυτές ήταν ειλικρινείς, γιατί δεν είχε γνωστοποιήσει το ολοκληρωμένο έργο, είτε στη διαβούλευση του ΣΠΕΜ τον Μάιο του 2014, είτε στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε αργότερα μεταξύ Εθνικής Αρχής Συντονισμού και περιφέρειας Πελοποννήσου;

Έχει ενδιαφέρον να φρεσκάρουμε την μνήμη του Πέτρου Τατούλη, αλλά και να υπενθυμίσουμε στην τοπική κοινωνία τι της υποσχόταν με ανακοινώσεις του ο περιφερειάρχης της, αλλά… του άλλαξαν γνώμη.

Στις 20-5-2013: Με την υποβολή των τεχνικών δελτίων του έργου σύνδεσης του Λουτρακίου με το δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου από τον ΟΣΕ, η περιφέρεια Πελοποννήσου θα το εντάξει άμεσα στο ΕΣΠΑ 2007 – 2013, αφού έχει εξασφαλισμένη την χρηματοδότηση από την τρέχουσα προγραμματική περίοδο.

Στις 16-7-2013: Παραδεχόμενος την αρμοδιότητα υλοποίησης του έργου που έχει, ανακοινώνει το δήθεν οριστικό πλαίσιο και χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του εν λόγω έργου: «Όταν ο ΟΣΕ εκπονήσει τις απαιτούμενες μελέτες για την μετατροπή της μετρικής γραμμής Ισθμού – Λουτρακίου, σε γραμμή κανονικού εύρους με ηλεκτροκίνηση φιλική προς το περιβάλλον, θα υποβάλει το σχετικό αίτημα χρηματοδότησης στην περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία έχει ήδη εξασφαλίσει την απαιτούμενη χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ 2007 – 2013 και θα το ολοκληρώσει ως το τέλος του 2014.

Των ανακοινώσεων του Πέτρου Τατούλη είχαν προηγηθεί…

Στις 26-3-2011: Το υπουργείο Μεταφορών στο πλαίσιο κοινοβουλευτικού ελέγχου κατόπιν ενεργειών της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων με το υπ’ αριθ. Β-518 έγγραφό του απαντά: «Στο βαθμό που το συγκεκριμένο έργο παρουσιάζει σημαντικό ενδιαφέρον και οφέλη για το Λουτράκι και την ευρύτερη περιοχή, η εκτέλεση του είναι εύκολα εφικτή εάν εξασφαλισθεί η χρηματοδότηση του από το ΠΕΠ Πελοποννήσου της περιόδου 2007 – 2013 ΕΣΠΑ».

Στις 18-3-2012: Η ΕΡΓΟΣΕ με το υπ’ αριθ. 197946 έγγραφό της προς την Πρωτοβουλία Πολιτών και Φορέων για Έλευση του Προαστιακού στην οδό Αιγαίου επισημαίνει τα ακόλουθα: «…Το συγκεκριμένο έργο παρουσιάζει σημαντικό ενδιαφέρον και οφέλη για το Λουτράκι, καθώς και την ευρύτερη περιοχή, η εκτέλεσή του είναι εφικτή αν εξασφαλισθεί η χρηματοδότησή του από το ΠΕΠ Πελοποννήσου της περιόδου 2007 – 2013. Η εξασφάλιση των απαιτούμενων πόρων θα πρέπει να γίνει άμεσα από την περιφέρεια Πελοποννήσου, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί το έργο εντός της προγραμματικής περιόδου». Με άλλα λόγια, Πέτρο Τατούλη σας λένε συντομεύετε και μην το κοσκινάτε… γιατί όλοι χάνουν.

Στις 28-7-2014: Ο ΟΣΕ με το υπ’ αριθ. 113454 έγγραφό του προς τον δήμο Λουτρακίου, επισημαίνει τα ακόλουθα: «Έχουν εκπονηθεί όλες οι οριστικές μελέτες με βάση τις αποφάσεις του Δ.Σ. Λουτρακίου και τις τεχνικές κατευθύνσεις των τεχνικών υπηρεσιών σας έγγραφο/27826/13-12-2011 και αναμένεται η χρηματοδότηση του έργου από την περιφέρεια Πελοποννήσου.

Στις 18-12-2014: Ο βουλευτής Κορινθίας Κώστας Κόλλιας, του κόμματος που θέλετε να γίνετε πρόεδρος, επειδή εκτροχιάζατε το έργο με ερώτημά του προς τον πρώην υπουργό Υποδομών – Μεταφορών – Δικτύων στην με υπ’ αριθ. πρωτ. 5633 στην οποία επισημαίνει: «…Σε χρηματοδοτικό επίπεδο, ανοίγει το νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα 2014 – 2020 και είναι εκπεφρασμένη η πρόταση της περιφέρειας Πελοποννήσου να εντάξει το έργο για το οποίο θέλω να σας επισημάνω ότι ο προϋπολογισμός έχει αναθεωρηθεί από τα € 25 εκατ. στα 2/5 περίπου, χωρίς τις εκπτώσεις που προβλέπεται και αναμένεται να δοθούν. Πέρα από το ΠΕΠ 2014 – 2020 υπάρχουν και άλλα αναπτυξιακά προγράμματα όπως πληροφορούμαι, τα οποία πρέπει να αξιοποιηθούν άμεσα για την υλοποίηση της επέκτασης του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου στο Λουτράκι…»

Επειδή η πολιτική αμνησία είναι της μόδας Πέτρο Τατούλη να σας υπενθυμίσουμε και να εξηγήσετε προς τους πολίτες του Λουτρακίου, γιατί ο συνδυασμός σας στο περιφερειακό συμβούλιο στις 20-5-2013 καταψήφισε τις 3 ειλημμένες αποφάσεις του ανωτάτου θεσμικού οργάνου του δήμου Λουτρακίου, αλλά και γιατί δεν βγάλατε λέξη, όταν στην ίδια συνεδρίαση, σας καταγγέλθηκε πως στενοί σας συνεργάτες σύρθηκαν στο υπουργείο Μεταφορών από οικονομικά συμφέροντα της περιοχής ″Α-Β Βασιλόπουλος″ του Ισθμού, που στόχο έχουν να εκμηδενίσουν τις πιθανότητες να συνδεθεί η πόλη του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο και να κατασκευασθεί σταθμός στην προαναφερόμενη θέση;

Όπως αντιλαμβάνεσθε περιφερειάρχα Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, τα «τατουλογραφήματα» δεν παραπλανούν την κοινωνία του Λουτρακίου, η οποία δείχνει με το δάχτυλο όλους αυτούς που το εκτροχιάζουν, δεδομένου ότι η Πρωτοβουλία Πολιτών και Φορέων έχει φροντίσει να την κρατά ενημερωμένη. Κατά συνέπεια, θα έπρεπε να έχετε μάθει μετά από τέσσερις δεκαετίες στην πολιτική, ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!

Υ.Γ.: Το ψέμα είναι ανανδρία – Νίκος Καζαντζάκης…».

ΣΣ. Τα υπόλοιπα θα τα κρίνουν οι οι δημότες του Λουτρακίου και μόνο! Εμείς μένουμε μόνο στη χθεσινή δημοσίευση με τίτλο: «…Μήπως το παράκανε ο Τατούλης με την αναφορά του στο θέμα του προαστιακού στο Λουτράκι;» (δείτε εδώ την ανάρτηση).

Κ.Ν

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>